Th|s wEeK |n mY L|fE
Since there's no class tomorrow, I guess i'll just take some time to add some words here.
.
Sesuatu yang bakal kita tempuh...
kita jadikan perjuangan.
Dan sesuatu yang telah kita tempuh...
kita jadikan ia sebagai pedoman sebuah perjalanan.
.
Banyak gak la yang dah berlaku minggu ni. Isnin aritu..dapat balik kertas Test 1 Econ. Markah tak se'best' yang dihajati..tapi nak wat camne..padan la dengan usaha yang secubit ni. The good news is..ni baru test first. Still a long way to go.
Came tuesday..seminar Materials cam biase..kali ni tajuk "Transmission Electron Microscopy". Tak pernah lak terfikir bidang kajian sekecik nie buleh membawa perubahan besar pada masyarakat. Prof. yang kasi seminar tu dah puluh-puluh tahun duk main ngan bendalah tu. Tak busan ke aa..?? I wonder..will i ever find a field that I really really am interested in that i'm willing to spend years in?? And, I learned that properties of materials are not actually controlled by their atomic arrangements, but by the small defects that are in there. Again, I wonder..how can such a small part plays such an important role?
Malam selasa..bertungkus lumus siapkan hw P Chem ngan Materials..sampai penin-penin. Ade ke hw mende yang die tak ajar lagi..pelik. Biler gi kelas tadi..skali ropa-ropanya hw tu due next monday..hek eleh..penat-penat je buat. Tp fikir-fikir balik..bagus gak..isnin ade test Robinson..leh concentrate situ. Tak percaya lak ghasenya..siapkan hw well ahead of time. That sounds so not me.

0 Comments:
Post a Comment
<< Home