Selamat Hari Lahir
Aiyaa..lama giler dah tak update blog ni. Bukan malas..kurang rajin je =p Lepas ni leh aa kot nak start balik tulih tulih kat sini..Hari ni..4 september 2005..hari ulangtahun kelahiran ke-21 seorang insan bernama Nurul Fazlin. So disini ingin ler mengewish selamat hari lahir kat die. May u be successful and hepi hepi alwaiz. Sebenarnya just got back from her place ni..n ngantuk (ke kantuk??) sgt. So len kali la tulih lagi. K I'm off...
.: And the memories live on..forever... :.

2 Comments:
Advice for Microsoft on Channel 9
This made me spit coffee. I love it : "You guys have to stop acting like a mature company ... Recent Entries Advice for Microsoft on Channel 9 (9/3/2005) Live from the internet, its your best of Weblogs, Inc.
Your blog is great If you work long hours I'm sure you'd be interested in Energy Supplements Think about Energy Supplements
Thank u so much..i'm touched...:)
Post a Comment
<< Home